mikrokontrolery i moduły wbudowane w projekcie edukacyjnym
Zaczynamy...
WPROWADZENIE - czym jest?
"...Wprowadzenie, podobnie jak temat, ma za zadanie zaciekawić i zaintrygować ucznia oraz wprowadzić go w tematykę przygotowywanego przez uczniów projektu. Opis powinien być oryginalny, zachęcający do działania, motywujący. (...)
Trzeba pamiętać, że odbiorcami opisu nie są inni nauczyciele, ale uczniowie. Dlatego też powinien być dostosowany dla nich, aby był całkowicie zrozumiały" - ... cytat ze strony: WSZYSTKO O METODZIE WEBQUEST
Trzeba pamiętać, że odbiorcami opisu nie są inni nauczyciele, ale uczniowie. Dlatego też powinien być dostosowany dla nich, aby był całkowicie zrozumiały" - ... cytat ze strony: WSZYSTKO O METODZIE WEBQUEST
Pamiętaj dobre wprowadzenie to:
- kontynuacja tematu
- przedstawienie uczniom planowanej sytuacji dydaktycznej w ciekawy, intrygujący sposób, aby ich zachęcić do pracy
- malowanie „obiecującego obrazu” (dla najmłodszych np. „magicznego świata”
- zawiera: cele i spodziewane efekty, umiejętności niezbędne do realizacji WebQuestu (bazuje na wiedzy uprzedniej ucznia), bez których nie będzie można wykonać zadania
- język ucznia!
- Wprowadzenie to jeszcze nie zadanie!
Przykładowe wprowadzenia:
Szkoła podstawowa:
- Wędrówki po Tatrach
- Pluszowy miś - historia jego niezwykłej popularności
- Smykusiowa Polska
- Poznaj las i jego mieszkańców wiosną (4 klasa)
- Wędrówka po Będzinie (regionalny, Slide Player, 3 klasa)
- Na dobranoc, dobry wieczór - telewizyjnych wspomnień czar
- Woda - WebQuest dla kl. III SP (Slide Player)
Komentarze
Prześlij komentarz