mikrokontrolery i moduły wbudowane w projekcie edukacyjnym
Zaczynamy...
ŹRÓDŁA I EWALUACJA
Która tabela jest bardziej poprawna i dlaczego?
"...
Potrzebne źródła (resources) – opisz, jakie źródła będą przydatne w przygotowaniu projektu, np.:
adresy e-mail dla wszystkich uczniów i nauczycieli, programy komputerowe, używane w trakcie realizacji WebQuest'u, odniesienie (odsyłacz) do materiałów klasowych lub materiałów ze szkolnej biblioteki, multimedialne materiały (video, materiały dźwiękowe),przydatne linki do stron WWW.
Ewaluacja (evaluation) – po czym poznasz, że projekt został zakończony pomyślnie, z sukcesem? Opisz, które przedsięwzięcia ucznia oraz procesy będą podlegały ocenie, ewaluacji. Oczywiście musi to być zgodne z zadaniami i czynnościami przewidzianymi do wykonania przez uczniów w ramach projektu. Przygotowana ewaluacja musi być przydatna dla ucznia, by samodzielnie umiał dokonać samooceny oraz dla nauczyciela oraz by mógł ocenić wykonany projekt.adresy e-mail dla wszystkich uczniów i nauczycieli, programy komputerowe, używane w trakcie realizacji WebQuest'u, odniesienie (odsyłacz) do materiałów klasowych lub materiałów ze szkolnej biblioteki, multimedialne materiały (video, materiały dźwiękowe),przydatne linki do stron WWW.
..." cytat ze strony: WSZYSTKO O METODZIE WEBQUEST
ŹRÓDŁA:
Przykładowy opis ewaluacji:
Szkoła podstawowa:- Wędrówki po Tatrach
- Pluszowy miś - historia jego niezwykłej popularności
- Smykusiowa Polska
- Poznaj las i jego mieszkańców wiosną (4 klasa) Wędrówka po Będzinie (regionalny, Slide Player, 3 klasa)
- Na dobranoc, dobry wieczór - telewizyjnych wspomnień czar
- Woda - WebQuest dla kl. III SP (Slide Player)
- PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
Komentarze
Prześlij komentarz